آموزش نقش برجسته با گچ

اسم هنر برای ما با نقاشی، خطاطی، موسیقی و امثال این‌ها گره خورده است، بنابراین زمانی که تصمیم می‌گیریم یکی از رشته‌های هنری را یاد بگیریم و به صورت حرفه‌ای دنبال کنیم، به همان تصویرهای همیشگی برمی‌گردیم، غافل از این‌که رشته‌های هنری جذاب و کمتر شناخته‌ شده‌ای وجود دارند که یادگیری‌شان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و در عین حال بسیار کاربردی و درآمدزا است. 
با کمی دقت به محیط اطراف و پرس‌وجو در مورد رشته‌های هنری مختلف، با هنرهایی آشنا می‌شوید که آثار چشم‌ نوازی دارند و روزبه‌ روز هم به طرفدارانشان اضافه می‌شود. 
تابلوی نقش برجسته با آثاری زیبا و چشم‌گیر جزء رشته‌های هنری جذاب به شمار می‌آید. شما با شرکت در کلاس‌های آموزش تابلو نقش برجسته، نقش برجسته مدرن می‌توانید از صفر تا صد این هنر را یاد بگیرید و آثار هنری منحصر به فردی خلق کنید

تاریخچه هنر نقش برجسته

هنر نقش برجسته قدمت بسیار زیادی دارد و مسیری طولانی را از گذشته تا به امروز طی کرده است. در ایران از زمان ساسانیان و هخامنشیان، نقوش برجسته روی دیوارها و کوه‌ها حکاکی می‌شدند. این نقش‌ها مربوط به پادشاهان، شرح جنگ‌ها و… بوده‌اند و بیشتر در غرب ایران وجود داشته‌اند. در شهر کرمانشاه هنوز نقش برجسته‌های دیدنی و چشم‌نواز در دل کوه‌ها دیده می‌شوند.

نقش برجسته مدرن

شاید تا چند سال پیش هم کسی توجه چندانی به هنر نقش برجسته نشان نمی‌داد ولی با گذشت زمان و استفاده از این هنر در طراحی نمای ساختمان‌ها، لابی هتل‌ها و ایستگاه‌های مترو و … زیبایی این نقوش پدیدار شدند و به مرور زمان جذابیت خودشان را نشان دادند. امروزه استفاده از تابلوهای نقش برجسته برای تزیین دیوارها متداول شده است. تابلوهای نقش برجسته با تصاویری از طبیعت، چهره انسان، نقش‌های مدرن و… بسیار جدید و زیبا هستند و به خصوص در دکوراسیون مدرن استفاده می‌شوند. تابلوهای نقاشی، تابلو فرش و امثال این‌ها قیمت‌های بالایی دارند و خریدشان شاید برای خیلی‌ها ممکن نباشد ولی تابلوهای نقش برجسته قیمت مناسبی دارند و از آن‌جایی که مواد اولیه ارزانی دارند، خریدشان مقرون به‌صرفه‌تر است. بنابراین برای تزیین خانه‌ها، هتل‌ها و… گزینه‌های مناسبی هستند.

پیش نیاز یادگیری تابلوی نقش برجسته

اگر تصمیم به آموزش تابلوهای نقش برجسته دارید لازم نیست نگران پیش نیازهای لازم برای شروع یادگیری باشید، خبر خوب این است که هنر نقش برجسته احتیاج به زمینه خاصی ندارد. به‌خصوص اگر در کلاس‌های آموزش تابلوهای نقش برجسته یک موسسه آموزشی معتبر ثبت نام کنید، از ابتدا تا انتهای این هنر را با سرفصل‌ های مناسب و برنامه‌ ریزی شده یاد می‌گیرید و برای ورود به بازار کار آماده می‌شوید.
البته از آن‌جایی که این هنر با طراحی نسبت نزدیکی دارد، اگر کمی با طراحی و نقاشی آشنا باشید به عنوان یک یار کمکی خوب در مسیر یادگیری نقش برجسته در کنار شما خواهند بود. 

مزیت آموزش نقش برجسته

یادگیری تابلوهای نقش برجسته برای تمام کسانی که به این هنر علاقه دارند مناسب است و می‌تواند لذت‌بخش باشد ولی اگر خانم خانه‌داری هستید که دوست دارید اوقات بیکاری‌تان را با یادگیری یک هنر و کسب درآمد از طریق آن پر کنید باید بگوییم که راه را درست آمده‌اید. آموزش تابلوهای نقش برجسته سخت و پیچیده نیست، نیاز به ابزارهای زیادی ندارد و مواد اولیه آن ارزان قیمت هستند. پس از شرکت در کلاس‌ها و یادگیری کامل می‌توانید مواد اولیه را به‌ راحتی تهیه کنید واز این راه در منزل درآمد داشته باشید. تابلوهای زیبا و چشم‌گیری بسازید و از طریق اینترنت و فضاهای مجازی برای فروش بگذارید. 

بازار کار آموزش تابلو نقش برجسته

بهتر است بدانید هنگامی که یادگیری این هنر را شروع کردید باید تا آخر راه را بروید و تا جایی که می‌توانید در این زمینه مهارت کسب کنید زیرا هر چه یادگیری بهتری داشته باشید و تلاش بیشتری بکنید، ظرافت و زیبایی کار شما بیشتر خواهد شد و بنابراین بازار کار بهتری خواهید داشت. امروزه تابلوهای نقش برجسته جای خودشان را در طراحی دکوراسیون باز کرده‌اند و تقریبا شناخته شده هستند و اگر کمی تلاش کنید در بازار این هنر می‌توانید جایی برای خودتان باز کنید.

تکنیک گچبری نقش برجسته

این تکنیک در سه مرحله طراحی و اجرا می شود:

1.قالب ریزی

2.پیاده سازی طرح و کنده کاری

3.رنگ کاری، نقاشی و لعابکاری

آموزش تخصصی تابلو های گچبری

تابلو های گچبری توسط تیم حرفه ای گروه دکوبیر، متشکل از متخصصین مجرب و حرفه‌ای، با مدیریت خدمات ساختمانی گچبری همواره با نظارت بر تیم بازسازی کار، کیفیت کار را بررسی نموده و تلاش می‌نماید تا بهترین کار را به مشتری تحویل دهند. گروه دکوبیر با بیش از 14 سال تجربه عملی در اجرای انواع تابلوهای گچبری و رنگ در تهران و شهرستان‌های ایران فعالیت دارد. شرکت دکوبیر با انتخاب مواد اولیه مناسب برای شرایط محیطی اجرای هر پروژه؛ و نیز استفاده از مرغوب‌ترین مواد همواره برکیفیت و ماندگاری آثار هنری خود تاکید داشته است. ضمنا دکوبیر با برگزاری دوره‌ای ورک‌شاپ‌ها در خدمت تمام هنردوستانی هستیم که در پی آشنایی با ساخت تابلوهای گچبری می‌باشند.

گچبری برجسته

جهت ثبت نام دوره آموزشی تابلو های گچبری

همین الان اطلاعات خود را ثبت کنید. تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند، و در دوره آموزشی آنلاین و حضوری به یک طراح تابلو گچبری تبدیل شوید

سلام، دوست خوبم

برای برقراری ارتباط با ما لطفا حساب خود را ایجاد کنید

ثبت نام

سلام، خوش آمدید

وارد حساب کاربری خود شوید و به دنیای معماری بپیوندید

ورود به حساب کاربری

مشاوره آنلاین و تخصصی دکوبیر

مشاوره آنلاین در زمینه بازسازی و مرمت، پتینه کاری، مجسمه سازی، ساخت تابلوهای برجسته و دکوراسیون

شما عزیزان و هنرجویان محترم میتوانید اطلاعات خود را ثبت کنید، تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند