ساخت مجسمه های گچی مدرن

گچ و سیمان از جمله مواد قابل انعطاف و حالت پذیر هستند، که با توجه به این ویژگی می توان از آن ها برای ساخت مجسمه گچی و سیمانی در شکل های فانتزی و مختلف و هم چنین بسیاری از وسایل تزیینی و دکوری بهره برد. از این رو خلاقیت با سیمان و گچ ایده جالب و قابل توجهی است که به شکل های مختلف انجام می گیرد. ساخت وسایل دست ساز مختلف و کاردستی ساده، با استفاده از گچ ایده ای جذاب و خلاقانه خواهد بود که می توانید با داشتن کمی مهارت و ذوق هنری آثار بی نظیر و جذابی را خلق نمایید. « مجسمه سازی » یا پیکرتراشی را در بیانی ساده، هنر شکل دادن به اشیا تعریف می‌کنند اما آنچه در پس این شکل دادن نهفته است بسیار فراتر از این تعریف ساده است.

آموزش مجسمه سازی

هنر مجسمه‌سازی را می‌توان یکی از اصیل‌ترین و باقدمت‌ترین هنرها در جوامع بشری دانست. مجسمه سازی نماینده اندیشه، فرهنگ و تمدن یک ملت است. فرهنگی که تنها در چهارچوب محدود کتاب‌های تاریخی جای نمی‌گیرند و برای اشاعه‌ی آن چاره‌ای جز روی آوردن به هنر نیست.

آینده کاری مجسمه سازی چگونه است؟

اگرچه کسانی که به فراگیری هنر مجسمه سازی علاقمندند بیشتر درپی دنبال کردن دغدغه‌های ارزشمند هنری‌شان هستند اما توجه به بازار کار و آینده مالی این رشته، چندان هم خالی از لطف نیست.
خصوصا این روزها که به دلیل فراگیرشدن ارزش این هنر، توجه عام نیز به آثار هنری و انواع مجسمه‌ها و تندیس‌ها جلب شده است.

جهت ثبت نام و شرکت در دوره ها فرم زیر را پر نمایید

شرکت دکوبیر با کادری حرفه ای در زمینه های ساخت تابلوبرجسته، پتینه کاری، مجسمه سازی، بازسازی بهمراه آموزش ها در خدمت شما سروران و هنر جویان میباشد.جهت شرکت و ثبت نام در دوره های حضوری و آنلاین میتوانید فرم ثبت نام را تکمیل کنید، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

همچنین میتوانید بصورت آنلاین با راههای ارتباطی زیر ما ما در تماس باشید

سلام، دوست خوبم

برای برقراری ارتباط با ما لطفا حساب خود را ایجاد کنید

ثبت نام

سلام، خوش آمدید

وارد حساب کاربری خود شوید و به دنیای معماری بپیوندید

ورود به حساب کاربری

مشاوره آنلاین و تخصصی دکوبیر

مشاوره آنلاین در زمینه بازسازی و مرمت، پتینه کاری، مجسمه سازی، ساخت تابلوهای برجسته و دکوراسیون

شما عزیزان و هنرجویان محترم میتوانید اطلاعات خود را ثبت کنید، تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند