طراحی معماری چیست؟

طراحی معماری رشته‌ای است که بر پوشش و رفع نیازها و خواسته‌ها، ایجاد فضاهای زندگی، با استفاده از ابزارهای خاص و به‌ویژه خلاقیت تمرکز دارد. بنابراین، علیرغم این باور عمومی که معماری تنها یک وظیفه فناورانه است، هدف ترکیب فن‌آوری و زیبایی‌شناختی است

معماری ساختمان چیست؟

معماری ساختمان و ساختمان سازی همیشه همراه ما بوده و خواهد بود. زیبایی ‎شناسی در معماری ساختمان و طراحی معماری مهم بوده و برگرفته از هنر، علم و ریاضیات می باشد. مانند کاربرد خط، فضا، نور، شکل و رنگ برای ایجاد یک الگو، ریتم، کنتراست و …

 

وظیفه معمار چیست؟

 

معمار، سازه ها و فضاهای ساختمان های اداری تا خانه ها و … را طراحی می کنند. یک معمار ممکن است مسئول برنامه ریزی مناطق بیرونی مانند استادیوم ها یا پارک ها نیز باشند. یک معمار همچنین باید به سبک، ایمنی و پایداری ساختمان فکر کند تا اطمینان حاصل کند که نیازهای ساکنان آن و فضای شهری و منطقی را نیز برآورده کند. معماران هم با سازمان های دولتی و هم با مشتریان خصوصی کار می کنند.

از کجا شروع کردیم؟

تاریخ احداث

سال 1387

خدمات ما

شرکت دکوبیر با استفاده از تجارب افراد متخصص و به کارگیری نرم افزارهای روز و مدرن و همچنین تلاش صادقانه مدیرانش سعی دارد به بهترین شکل نیازهای مشتریان خود در زمینه های ذیل را فراهم آورد : طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون منزل، طراحی معماری داخلی، بازسازی منازل و ساختمان، پتینه کاری و آموزش پتینه

معرفی ۵ فاز مهم در طراحی معماری

هر پروژه ساخت و ساز، خواه مسکونی یا تجاری، با فرآیند طراحی معماری شروع می شود که در آن یک معمار و طراح داخلی با هم همکاری می کنند، تا طرحی از ساختمان را بر اساس نیازهای شما طراحی کنند. فرآیند طراحی معماری به فازهایی تقسیم می شود تا به سازماندهی بهتر پروژه کمک کند و مراحل قابل مدیریت بیشتری را برای پیمانکاران ایجاد کند.

1- فاز ۱ : طراحی شماتیک

2- فاز ۲ : توسعه طراحی

3- فاز 3 : اسناد ساخت و ساز

4- فاز 4 : مناقصه و مذاکره

5- فاز 5 : مدیریت ساخت و ساز
 

پروژه های دیگر ما

ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم که یک زندگی شاد داشته باشید

با کلیک بر روی هر کدام از پروژه ها و خدمات ما میتوانید به اطلاعات کامل در خصوص نحوه اجرا پروژ ها دست پیدا کنید، ما خدمات طراحی حرفه ای را ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم و بدون نگرانی در مورد هیچ یک از این فرآیندها، فضای داخلی خانه خود را ارتقا دهید.

تابلو های برجسته

توضیحات

ساخت تابلو های برجسته یکی از زیبا ترین هنرهای امروزی است، این تابلو ها زیبایی زیادی دارند و ساخت آنها خیلی دشوار نمی باشد، این تابلو ها را می توان با مواد گوناگونی از جمله چسب چوب و خمیر سرامیک اجرا کرد.
بیشتر

طراحی دکوراسیون

توضیحات

طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یک دانش محسوب می‌شود و با استفاده از آن در مکان های مختلف می توان اهداف بسیار مهمی را دنبال کرد. به طور مثال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه ها می تواند باعث جلب و جذب بیشتر مشتری شود.
بیشتر

چیدمان مبلمان

توضیحات

با توجه نقش مهمی که مبلمان در دکوراسیون دارند، اساس و نقطه کانونی هر خانه محسوب می شوند، از این رو چیدمان آن ها باید به گونه ای باشد که علاوه بر راحتی، شکل زیبا و جذابی را در فضا به وجود آورند.
بیشتر

پتینه کاری

توضیحات

آنچه افراد را ترغیب به اجرای پتینه کاری فضای داخلی می‌کند، رهایی از فضای یکنواخت است. پتینه کاری با توجه به طیف گسترده رنگ‌ها، اشکال و بافت‌ها می‌تواند هر دیوار ساده‌ای را به طور کلی تغییر دهد.
بیشتر

مجسمه های گچی

توضیحات

گچ و سیمان از جمله مواد قابل انعطاف و حالت پذیر هستند، که با توجه به این ویژگی می توان از آن ها برای ساخت مجسمه گچی و سیمانی در شکل های فانتزی و مختلف و هم چنین بسیاری از وسایل تزیینی و دکوری بهره برد.
بیشتر

بازسازی خانه

توضیحات

بهتر است برای بازسازی، خانه خود را به دست تیمی بسپارید که از کیفیت کار آنها مطمئن باشید و نمونه کارهای آنها را مشاهده کرده باشید؛ زیرا هزینه کردن در این مورد جای دوری نمی رود.
بیشتر

قدرت طراحی داخلی استثنایی را در خانه خود کشف کنید

شرکت مهندسی معماری دکوبیر در زمینه بازسازی آپارتمان، بازسازی نما بیرونی، بازسازی خانه، بازسازی آشپزخانه و… از صفر تا صد با نیرویی متخصص آماده همکاری با کارفرمایان محترم می باشد

هر سوال یا پرسشی درمورد خدمات دکوبیر دارید، با ما در تماس باشید مشاورین متخصص ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

سلام، دوست خوبم

برای برقراری ارتباط با ما لطفا حساب خود را ایجاد کنید

ثبت نام

سلام، خوش آمدید

وارد حساب کاربری خود شوید و به دنیای معماری بپیوندید

ورود به حساب کاربری

مشاوره آنلاین و تخصصی دکوبیر

مشاوره آنلاین در زمینه بازسازی و مرمت، پتینه کاری، مجسمه سازی، ساخت تابلوهای برجسته و دکوراسیون

شما عزیزان و هنرجویان محترم میتوانید اطلاعات خود را ثبت کنید، تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند