شرکت بازسازی ساختمان دکوبیر

چرا ساختمان ها را بازسازی می کنند؟

1- کل یا قسمتی از بافت ساختمان تخریب شده باشد. 2- بازسازی را به منظور افزایش مقاومت برابر شرایط بد جوی، زلزله و سیل انجام می دهند. 3- برای تغییر کاربری ساختمان یا تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان انجام می شود. 4- از بازسازی به منظور تنوع در محیط زندگی استفاده می شود. 5- مدرن کردن ساختمان همگام با پیشرفت تکنولوژی نیز از دلایل بازسازی به شمار می رود.

هزینه بازسازی خانه

دغدغه بسیاری از افراد در هنگام بازسازی خانه، برآورد هزینه بازسازی ساختمان می باشد. هزینه بازسازی منزل، به میزان تخریب و چگونگی بازسازی خانه بستگی دارد.در صورتی که قصد داشته باشید دیوارها را مقاوم سازی کرده و یا ترکیب آن ها را تغیییر دهید مسلما هزینه ی بیشتری نسبت به زمانی که تنها قصد بازسازی قسمت های سطحی مثل کاغذ دیواری و کابینت را داشته باشید، اعمال خواهند شد

فاکتورهای اصلی در بازسازی ساختمان

در پروسه بازسازی ساختمان عوامل و شرایط مهمی وجود دارند که لازم الاجرا بوده و در نظر گرفتن آن ها جزء ملزومات خواهد بود. 1) مشخص کردن قسمت های مهم و ضروری برای بازسازی. 2) در نظر گرفتن بودجه لازم. 3) انجام پروسه بازسازی در قسمت هایی که با امنیت جانی و مالی افراد در ارتباط می باشد. 4) بررسی محدودیت ها و موانع پیش از هر اقدامی.

مراحل بازسازی ساختمان

نوسازی یا بازسازی ساختمان امری است که امروزه در دنیا به عنوان راهکاری مرسوم برای جلوه بخشیدن به خانه های قدیمی صورت می گیرد. برخی از خانه ها با گذشت چند سال جذابیت اولیه خود را از دست داده و کسل کننده به نظر می رسند، از این رو با بازسازی می توان ظاهر آن ها را تغییر داد و به زبان عامیانه خانه را نو کرد.

1) مشاوره با شرکت های متخصص

برای اینکه بدانید برای بازسازی چه مقدار هزینه باید بپردازید و از چه راهکارهایی استفاده کنید، ملزم به مشاوره با شرکت های فعال در این زمینه هستید. مشورت با مشاورین نوسازی ساختمان از این رو حائز اهمیت است که گاهی یک ساختمان ممکن است بسیار فرسوده بوده و اسکلت آن دچار آسیب شده باشد، از این رو بازسازی بدون مشورت خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

3) شروع ساخت با توجه به نیاز

هم اکنون زمان ساخت بنای تخریب شده است. شرکت ساختمانی که به منظور بازسازی با آن مشورت نمودید با رعایت استانداردهای لازم طرح های بازسازی را اعمال خواهد کرد. آنچه که در این مرحله باید بدان توجه گردد، در نظر گرفتن نیازهای مشتری است. در واقع مشتری باید نقاط ضعف ساختمان را عنوان کند تا مهندسین بازسازی با توجه به آن اقدام به تعمیرات و نوسازی نمایند.

2) تخریب ساختمان با کمک تیم مهندسی

تخریب ساختمان باید با رعایت اصول ایمنی و با دقت لازم صورت گیرد، زیرا در غیر این صورت آسیب های جدی هم از نظر مالی و هم از نظر جانی ایجاد خواهد شد. برای مثال ممکن است صاحب خانه بخواهد تنها بخشی از ساختمان مانند اتاق نشیمن را بازسازی کند و یا تغییری اساسی در ظاهر کلی بنا به وجود آورد. تا بروز حوادث ساختمانی به حداقل برسد.

4) نازک کاری و زیباسازی ساختمان

در این مرحله اگر نیاز به گچ کاری است باید این کار انجام شود. برای گچ کاری و سفیدکاری گچ مرغوب مورد استفاده قرار می گیرد تا با گذشت زمان کیفیت آن کاهش پیدا نکند. اغلب در نوسازی منازل سقف کاذب کناف اجرا می شود. این نوع سقف با پوشش های دکوراتیو جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه می بخشد. نورپردازی نیز از دیگر اموری است که در مرحله نازک کاری ساختمان اجرا می شود.

متن سربرگ خود را وارد کنید

بازسازی خانه های قدیمی

در زندگی شهری کنونی با افزایش جمعیت، آپارتمان نشینی افزایش یافته است. به همین علت خانه‌های حیاط دار و قدیمی کمتر به چشم میخورند، این خانه‌ها یادآور دوران خوش کودکی هستند و هنوز هم خیلی از آنها از ساختمان ‌های بلند و پر واحد مسحکم‌ترند. بازسازی خانه های قدیمی بهترین راهکار برای جلوگیری از فرسودگی بنا و تبدیل آن به فضایی دلخواه با تلفیق معماری قدیم  و ترمیم و تزیینی جدید و به روز است.

5 دلیل اصلی بازسازی خانه

حفظ و نگهداری خانه

به روز کردن فضای داخلی

interior

استفاده از سبک های جدید معماری

فروش یا اجاره خیلی بهتر خانه

بهبود فضای خانه

مزیت طراحی و بازسازی منزل

حالا لازم است بدانید انجام اصولی عملیات بازسازی خانه یا آپارتمانتان چه مزیت‌هایی را برایتان به همراه دارد؟

  • نیاز به خرید یک خانه جدید ندارید!
  • بازسازی هزینه‌ای بسیار کمتر از خرید یک منزل جدید را برایتان به همراه  دارد.
  • بازسازی منزل شما کاملا به سلیقه و  با توجه به نیازی که شما از فضا دارید انجام می‌‎شود.
  • میزان هزینه‌ای که برای بازسازی منزل قدیمی شما برآورد می‌شود نسبت به بودجه خواهد بود!
  • بازسازی فضای فعلی با ایجاد تغییرات مثبت تاثیر بسیار زیادی بر فکر و  جسم کاربران آن فضا دارد.
  • در بازسازی، اجباری به تخلیه کامل منزل وجود ندارد!

قوانین و نکات مهم در بازسازی خانه

برای بازسازی منزل یا نوسازی یک فضای داخلی با هر نوع کاربری که باشد یکسری مقررات وجود دارد که  برای انجام آنها نیاز به اخذ مجوز است. این فعالیت‌ها به شرح زیر هستند:

تخریب تیغه‌ها و دیوارهای اصلی که بار ساختمان به آنها تحمیل می‌شود.

تغییر یا جابه‌جایی قسمت‌هایی از ساختمان که بر خلاف ضوابط شهرداری است.

تغییر یا جابه‌جایی محل راه پله‌ها

ایجاد جابه‌جایی در دیوارهای پارکینگ

ویدیویی از نمونه بازسازی های خانه

پخش ویدیو

آخرین مقالات و مطالب

اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا مشاورین ما به زودی با شما تماس بگیرند.

با دکوبیر خونتو با هر سبکی خواستی بازسازی کن!

شرکت بازسازی دکوبیر با همراهی تیمی حرفه‌ای و شایسته در کنار شماست تا با نوآوری خلاقانه خانه قدیمی خود را نوسازی نمایید و به آن جان تازه‌ای ببخشید. خانه‌ای که برای دیگران رویاست، برای شما با دکوبیر تبدیل به واقعیت خواهد شد.

قدرت طراحی داخلی استثنایی را در خانه خود کشف کنید

شرکت مهندسی معماری دکوبیر در زمینه بازسازی آپارتمان، بازسازی نما بیرونی، بازسازی خانه، بازسازی آشپزخانه و… از صفر تا صد با نیرویی متخصص آماده همکاری با کارفرمایان محترم می باشد

هر سوال یا پرسشی درمورد خدمات دکوبیر دارید، با ما در تماس باشید مشاورین متخصص ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

سلام، دوست خوبم

برای برقراری ارتباط با ما لطفا حساب خود را ایجاد کنید

ثبت نام

سلام، خوش آمدید

وارد حساب کاربری خود شوید و به دنیای معماری بپیوندید

ورود به حساب کاربری

مشاوره آنلاین و تخصصی دکوبیر

مشاوره آنلاین در زمینه بازسازی و مرمت، پتینه کاری، مجسمه سازی، ساخت تابلوهای برجسته و دکوراسیون

شما عزیزان و هنرجویان محترم میتوانید اطلاعات خود را ثبت کنید، تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند