آموزش مجسمه سازی با شرکت دکوبیر

مجسمه سازی هنری است که به استعداد و علاقه زیادی نیاز دارد. مجسمه سازی از قدیمی ترین هنرهای تجسمی است که به عنوان یک شغل می تواند وقت گیر و سرگرم کننده باشد. به زبان ساده تر مجسمه سازی هنر شکل دادن به اشیاست، اما آنچه در پشت این شکل گیری نهفته است بسیار فراتر از این تعریف ساده است.  اگر به یادگیری هنر مجسمه سازی به درستی و زیر نظر متخصصان این حوزه فکر می کنید ، باید به یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید. شرکت دکوبیر در زمینه مجسمه سازی و آموزش مجسمه سازی فعالیت گسترده ای دارد.

پیشنیازهای کلاس آموزش مجسمه سازی

خوشبختانه باید خدمتتان عرض کنم که اگر به هنر خلق و شکل دادن مواد علاقه دارید، نیاز به هیچ پیشنیازی ندارید. اما افرادی که با نقاشی یا طراحی آشنایی داشته باشند می توانند طرح شان را ابتدا روی کاغذ آورده و سپس آن را عملی کنند.

آموزش مجسمه سازی

هنر مجمسمه سازی از یکی از شاخه های رو به رشد هنر در سالهای اخیر است. مجسمه ها انواع مختلفی دارند. نوع اول مجسمه ها نقوش برجسته هستند که روی یک زمینه قرار دارند. و نوع دو مجسمه هایی که در قالب یک حجم در محیط قرار دارند. جنس آنها می تواند هر چیزی باشد که شکل پذیر است. مانند خمیر چینی، فلز، یخ، چوب، سفال، گچ و…. کلاس های آموزش مجسمه سازی با گل و گچ به صورت حرفه ای در دکوبیر برگزار می شود.

آموزش مجسمه سازی با گل

مجسمه سازی با گل آفرینش یک آثار هنری سه بعدی است. گل به دلیل مواد به کار رفته در آن برای مجسمه سازی بسیار مناسب است. گل مخلوطی از خاک رس، ماسه، شن و آب است که باید مقادیر مساوی از شن و ماسه با آنها ترکیب شود تا خمیر همگنی حاصل شود. مجسمه سازی با گل از دیرباز مورد استقبال هنرمندان قرار می گرفته است چرا که مواد اولیه آن به راحتی در دسترس است.

آموزش مجسمه سازی با گچ

گچ از دیگر مواردی است که در ساخت مجسمه می تواند استفاده شود. در دکوبیر آموزش مجسمه سازی با گچ و آموزش قالب گیری با گچ را خواهید آموخت.

مخاطبین دوره آموزش مجسمه سازی چه کسانی هستند؟

مخاطبین کلاس های آموزش مجسمه سازی در دکوبیر عبارت است از :

  • دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه‌ها
  • فارغ‌التحصیلان رشته‌های مجسمه‌سازی
  • گرافیک
  • نقاشی
  • علاقمندان به مجسمه‌سازی
  • هنرجویان هنرستان‌ها و …

آموزش مجسمه سازی در دکوبیر :

مجسمه سازی از آن دسته حرفه هایی است که نیاز به تخصص دارد. این که شما در مجسمه سازی استعداد نداشته باشید ممکن است در این حرفه شکست بخورید. اولین قدم در مجسمه ساز شدن این است که در دوره های آموزش مجسمه سازی در دکوبیر شرکت کنید. در کلاس های آموزش مجسمه سازی در دکوبیر تمام اصول مجسمه سازی صفر تا صد را آموزش میبینید. مجسمه سازی به عنوان یک شغل می تواند زمان بر و سرگرم کننده باشد. باید استوار باشید و در برابر انتقادها و پذیرفته نشدن کوتاه نیامده و خود را در مسیر درست حرفه ای پیش ببرید.

کلاس های آموزش مجسمه سازی در دکوبیر

در کلاس های آموزش مجسمه سازی  با انواع مواد و ابزار مورد نياز مجسمه سازی و ساخت مجسمه آشنا می شويم.
از گِل، گچ، خمیر مجسمه سازی، فوم، فلز و هر مواد جدیدی استفاده می کنیم تا ذهنیت های خود را چون رویایی شیرین به واقعیت تبدیل کنیم و آنها را تجسم بخشیم. هدف از برگزاری دوره آموزش مجسمه سازی در دکوبیر، پرورش دادن افراد ماهر و ورود آنها به بازار کار می باشد. این دوره توسط اساتید حرفه ای و با تجربه بصورت صد در صد عملی برگزار می گردد و در صورت عدم یادگیری، امکان بازآموزی رایگان و تجدید دوره برای افراد وجود داشته و پشتیبانی نامحدود از آنها صورت می گیرد. همه افراد بدون توجه به تخصص، تحصیلات و زمینه فعالیت می توانند بدون هیچ محدودیتی از این دوره آموزشی استفاده کنند.

سوالات متداول جهت دوره های آموزشی مجسمه سازی

آیا برای شرکت در دوره‌های مجسمه سازی پیش نیاز لازم است؟

خیر. برای شرکت در دوره‌های مجسمه سازی نیازی به گذراندن پیش نیاز نیست.

آیا پس از پایان دوره مجسمه سازی امکان ورود به بازار کار را دارم؟

بله تمامی دوره‌های دکوبیر ویژه بازار کار طراحی شده‌اند؛ همچنین اساتید دوره در پایان کلاس‌ها نکاتی را در زمینه بازاریابی به هنرجو ارائه می‌کنند.

آیا در پایان دوره‌های مجسمه سازی مدرک معتبر دریافت می‌کنم؟

بله. در پایان دوره‌ها پس از تحویل پروژه‌های مربوطه، مدارک معتبر و قابل ترجمه با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری به هنرجو تقدیم می‌گردد که در ایران و خارج از ایران قابل استفاده است.

من شاغل هستم؛ چطور می‌توانم در کلاس‌ها شرکت کنم؟

برای شما عزیزانی که در طول هفته مشغله کاری زیادی دارید، کلاس‌های آخر هفته را برگزار می‌کنیم.

چطور می‌توانم ثبت نام کنم؟

از طریق همین صفحه می‌توانید ثبت نام کنید.

آموزش تخصصی مجسمه سازی

مجسمه سازی را بدون صرف زمان زیاد ، بسرعت و حرفه ایی بیاموزید . مشاوره برای شرکت در کلاسهای هنری بصورت رایگان
چه می خواهید و به چه منظوری قصد شرکت در کلاسهای هنری دارید؟
با ما تماس بگیرید. ما بصورت رایگان و تلفنی شما را راهنمایی می کنیم که بهترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به هدفتان را به شما معرفی کنیم. اغلب هنرجویانی که قصد شرکت در کلاس هنری را دارند بر اساس فرهنگ و سخنان دیگرانی که متخصص نیستند کلاس خاصی را انتخاب می کنند که بعد ازاتمام کلاس متوجه می شوند برایشان ان دستاوردی که انتظارش را داشتند به همراه نیاورده. بنابراین فکر می کنند استعداد ندارند و هنرمند درونشان را همچنان در خواب نگه می دارند. در حالیکه همه از درون هنرمند هستند وتنها عاملی که باعث جلوگیری رشدش شده افکار نادرست می باشد. ایا می خواهید انسان خلاقتری شوید؟

آموزش مجسمه سازی + دوره قالبگیری

دوره حضوری مجسمه سازی و قالبگیری ویژه بازار کار

دوره حضوری مجسمه سازی و قالبگیری ویژه بازار کار

جهت ثبت نام دوره آموزشی مجسمه سازی

همین الان اطلاعات خود را ثبت کنید. تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند، و در دوره آموزشی آنلاین و حضوری به یک مجسمه ساز حرفه ای تبدیل شوید

سلام، دوست خوبم

برای برقراری ارتباط با ما لطفا حساب خود را ایجاد کنید

ثبت نام

سلام، خوش آمدید

وارد حساب کاربری خود شوید و به دنیای معماری بپیوندید

ورود به حساب کاربری

مشاوره آنلاین و تخصصی دکوبیر

مشاوره آنلاین در زمینه بازسازی و مرمت، پتینه کاری، مجسمه سازی، ساخت تابلوهای برجسته و دکوراسیون

شما عزیزان و هنرجویان محترم میتوانید اطلاعات خود را ثبت کنید، تا مشاوران متخصص ما با شما تماس بگیرند